Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
{Info} Zafira 2.2 16v nie odpala
#11
Jutro pojadę tam gdzie stoi wóz i połączą mi kompa i sprawdzę ten kąt.

No to ciekawe. Nie pomyślałem o tym żeby próbować bez czujnika. Sprawdzimy. Muszę to rozwiązać. Auto juz tyle stoi i tyle kasy zajęło że szok. Sprawdzę jutro te pomysły. Dzięki Harry za zainteresowanie i porady.
Odpowiedz
#12
Jeżeli problem jest ze złym ustawieniem kół rozrządu to po odłączeniu czujnika wałka silnik powinien pracować tylko na czujniku wału korbowego
Odpowiedz
#13
No ale u mnie w silniku nie ma czujnika na wałki tylko jest jeden na wale.
Odpowiedz
#14
Faktycznie nie doczytałem typu silnika, rozrząd na łańcuchu nie ma czujnika wałka..Spróbuj zdemontować pokrywę rozrządu i ustaw 1 cylinder w GMP, zrób zdjęcie jak są wtedy ustawione krzywki wałków..
Odpowiedz
#15
Troche mnie nie było ale praca wiadomo. Krzywki na wałkach są prawidłowo jak na filmie wszystko pieknie a nie mam rady na tą przypadłość
Odpowiedz
#16
Witam. Ponawiam pytanie bo do tej pory nic nie zdzialalem??. Dodam jeszcze ze zalozony nowy lancuch i tez du... U gory sie zgadza na znaki a na walr brakuje troche by znak sie pokrywal ze znakiem na pompie oleju. Czy mozna zle zlozyc dół silnika by tak sie zadzialoHuh? Moze ktos pomoze. Kasa wydana a widac bedzie chyba drugi motor kupocHuh?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości